می روی با اشک حسرت دیده ام را تر کنی

 

می روی تا با نبودن عشق را پرپر کنی

 

آن همه گفتی نگاهم با نگاهت زنده است

 

من نباشم می توانی روزها را سر کنی ؟

 

در نبودت گریه کردم آینه احساس کرد

 

آینه شو گریه ام را حس کنی باور کنی

 

سبز در عشقت شدم کم کم تو دانستی ولی

 

عاقبت می خواستی در قلب من خنجر کنی

 

بعد تو در سینه نامت می شود یک خاطره

 

کاش می شد قصه عشق مرا باور کنی

 

امشب گریه میکنم .گریه میکنم برا تو

 برای خودم برای تموم اونایی که خواستن گریه کنن نتونستن.

 برا ی تمام اون چیزی که خواستی ونبودم خواستم وبودی.

 امشب گریه میکنم به وسعت دریا به وسعت بیشه به وسعت دل

عاشق.برای تو...برای تو....و به پاس احترام تمام تحقیرهایی که از

دیگران شنیدم وهنوز شکست نخوردم

 

 

امید و آرزو تو زندگی میتونه بزرگترین

انگیزه ها رو برای انسان ایجاد کنه!!

ولی هیچ لزومی نداره اگه هیچ

کدوم از اینها نبود ، انگیزه هم باهاش بخشکه !! روزهای زندگی در گذرند و پستی بلندیهای اون انسان رو

گاهی به عمق دریا میبره و گاهی به اوج آسمون !! هنر زندگی اینه که وقتی در قعر دریا هستی یادت

باشه که یک روزی در آسمون خواهی بود و هر گاه که در اوج آسمونی یادت باشه که روزی به قعر دریا فرو خواهی رفت .