آشنای غم تنهایی من
داغ دستان مرا باور کن
که برای تو چنین می سوزد
روح لغزنده شبهای مرا باور کن

که به یاد و چنین می شورد
طپش قلب مرا باور کن
که به نام تو چنین می کوبد

نازنین باور تنهایی من
شعله قلب مرا باور کن
رقص آتش شدن و بودن را

تو بیا قاصدک بوته آرام خیال 
در میان غم وغوغای وصال

مرگ مرداب مرا باور کن

قصه عاشق صادق شدن ساحل را
ای که فقدان تو عصیان من است
غم تنهایی تو مرگ من است
حاصل عمر تو بر جان من است
نازنین عمر مرا باور کن

 

نظرات 1 + ارسال نظر
*•. .•*مست و تنها *•. .•* دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.mastotanha.blogfa.com

♥سلامممم♥
خوبییی؟[قلب]
♥چه قشنگ بود!!![گل][گل]
[بوسه]خیلی وبلاگت باحال شده هاااا[قلب][قلب][بوسه][گل] پیش ما هم بیا♥
خیییییلی منتظرتم عزیزم[نیشخند] ♥
بدو بیا دیگه!!!!![قلب]♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد